Always wine

Vissza a betűkhöz

2018. szeptember 06. - PappÁgnes

christin-hume-311286-unsplash.jpg

Hosszú kihagyás után úgy döntöttem, hogy folytatom az élményeim, tapasztalataim, véleményeim megosztását veletek bor és gasztro témában. Amióta utoljára jelentkeztem, sok idő eltelt, azóta én is változtam, rengeteget fejlődtem a témában, így azt láttam kézenfekvőnek, ha új oldalt indítok az új kalandokhoz.

Annak érdekében, hogy régi bejegyzéseim se vesszenek el, áthoztam őket ide, így bármikor elolvashatjátok bármelyiket. Sajnos technikai okok miatt a képek már nem megtekinthetőek. Kellemes időtöltést kívánok nektek az oldalamon. Holnap jelentkezek egy igazán frissítő cikkel! :)

Tartsatok velem Facebook oldalamon is---> link

A bejegyzés trackback címe:

https://alwayswine.blog.hu/api/trackback/id/tr7514224711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása