Always wine

A Badacsonyi borvidéken jártam +videó a cikkben

2019. május 30. - PappÁgnes

Minden borvidéknek megvan a maga bája, csak úgy mint a Badacsonyinak is. Nem véletlen, hogy többször is jártam már azon a vidéken.

img_20180707_195304.jpg
Mi az oka ennek?

Az egyik oka az, hogy maga a borvidék gyönyörű. Én vagyok az az ember, aki ha végig sétál a Római út egy szakaszán, akkor biztosan készít minimum 20 fényképet (vagy többet). Így születik kép aztán a bazaltorgonákról, a szőlőültetvényekről, présházakról, levendula bokrokról, gyíkfajtákról, a Balatonról…

Mit csináltam még ott?

Például túráztam, sokat (igen, szeretek túrázni). Csodás élmény felmenni a Rózsakőhöz, a Ranolder-kereszthez vagy a Szent-György hegy egy magasabb pontjára és onnan kémlelni a hegyeket, a Balatont és mindent, ami eléd tárul. Közben elmajszolod a szendvicsed és lazulsz.

Egy mozgalmasabb nap után pedig nagyon jól esett egy pincészetnél finom borokat kóstolni vagy a Balatonba megmártózni.

A Folly Arborétumba rendszeresen visszajárok, mert az a festői táj és nyugalom, ami ott fogad fantasztikus érzés. A Laposa pincészet teraszáról gyönyörű a panoráma,  az Istvándy Birtoknál az ételek isteniek. A Szászi Imre birtoka is magával ragadó és ha mindez még nem volt elég, akkor hajókázzatok, kiránduljatok el a Szigligeti várba, vagy fogjatok egy lakatot és tegyétek fel a Rózsakő Pince előtti szerelmesek kerítésére. Aztán ha újra arra jártok, keressétek meg a lakatotokat. :)

Készítettem a képeimből egy videót is a szépséges Badacsonyi borvidékről, hogy lássátok mindazt, amit itt feljebb leírtam Nektek:   

Írjátok meg Ti is a legkedvesebb élményeiteket a borvidékről, továbbá várom az ötleteiteket, hogy mit érdemes még meglátogatni.

További boros tartalmakért keresd fel facebook és instagram oldalam is! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alwayswine.blog.hu/api/trackback/id/tr1914869208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása