Always wine

Miért? Kinek? Mi is ez?

2016. szeptember 14. - PappÁgnes

 

 

 

Miért? 

Mostanság motoszkált a fejemben egy izgalmas blog indításának ötlete. Így született meg a BORzsongás, ami nem más, mint egy gasztroblog. Lassan 10 éve annak, hogy "szerelmes lettem" a borok világába. Azóta megfordultam számos borvidéken, finom borokat kóstoltam, és nagyon sokszor túrázást is közbeiktattam. Tudásomat megannyi könyv, borkóstoló, és persze az internet világa bővítette, de aztán valami egészen komolyra vágytam. Egy esztendeje már, hogy egy borkereskedésnél dolgozom (Borháló Borkereskedés), ezalatt részt vettem egy intenzív boros kurzuson, majd a Borkollégium által szervezett WSET alapfok borismereti tanfolyamán, ahol sikeres vizsgát tettem, így megszereztem a Borajánlói végzettséget. De ezzel még nincs vége. Idén ősszel folytatom a tanulásom egyetemi képzés által. Hogy azután mi lesz, még nem tudom, de úgy érzem, hogy sosem lehet eleget tanulni! :)

Kinek? 

Blogom mindazoknak szól, akiket érdekel a borok világa, és a gasztronómia. De nagyon örülök azoknak az olvasóknak is, akik majd a blogom által kedvelik, és ismerik meg a borokat, és ételkülönlegességeket.

 

Mi is ez? 

Úgy döntöttem leírom mindazt, ami borral és gasztronómiával kapcsolatosan foglalkoztat. Izgalmasnak tartom a bor-étel párosításokat, és egyre bátrabban merek kísérletezni jómagam is.  Remélem sikerül majd átadnom olvasóim számára mindazt a lelkesedést és szeretet, amit magamban érzek. 

Minden kedves Érdeklődöt örömmel látok a blogomon! Jó olvasást kívánok! ;) 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alwayswine.blog.hu/api/trackback/id/tr5114183287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása