Always wine

Egy elegáns bor: Balassa Furmint a Nyulászó-dűlőből

2020. május 02. - PappÁgnes

A borszerető emberek több szempont alapján választanak bort. Ha én olyasvalaki lennék, aki a címke alapján dönti el, hogy mit visz haza, akkor nálam a Balassa borok rögtön célba találnának. Egyszerű, letisztult, elegáns, a lényeges információk előtted vannak. Ahogyan azt a címkén is láthatjuk, egy 2018-as furmintról van szó, a Tokaji borvidékről, a Nyulászó-dűlőből. 
img_20200426_150220-01.jpeg
Az első élményem a borral kapcsolatban: az a gyönyörű, komplex illat. És hogy mit éreztem? Ásványosságot, fehér húsú gyümölcsöket, citrusosságot. 

Úgy véltem erős a kezdés, kíváncsi voltam, milyen szintű lesz a folytatás. Kellemesen csalódtam, ugyanis az első korty is olyan meghatározó volt számomra, mint az első illat. Ízében is gyümölcsbomba, nagyon szépek a savak, hosszú a korty. A természetes cukortartalom 9g/l, az alkohol 14%vol.  A vacsorán már túl voltunk, de mivel bőven bevásároltunk húsvéti sonkából, úgy gondoltuk megkóstoljuk a bor mellé. Jelentem jól muzsikáltak együtt. 

Bőven van még potenciál a borban, úgy érzem még ennél is lehet izgalmasabb, így 2-3 év múlva ismét meg fogom kóstolni. 4500 forint körül már beszerezhető, ami jó ár érte, mert egy igazán MINŐSÉGI, tartalmas bor. 1700 palack készült belőle, kóstoljátok meg! :)

Ha tetszett a cikk, nézz fel facebook és instagram oldalamra is, ahol ennél is több tartalommal várlak Téged! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alwayswine.blog.hu/api/trackback/id/tr4015654322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása